Campagne #doorwerkers voor North Sea Port
Tijdens de eerste lockdown van de coronacrisis sloot bijna elk bedrijf de deuren. Alleen essentiële bedrijven konden blijven opereren. Eén van die bedrijven was havenbedrijf North Sea Port. Voeding, geneesmiddelen,…
Aliaxis zet de hoogtepunten van zijn jaarverslag online
Bij Cantilis geloven we in content als drijfveer, in de wetenschap dat je boeiende content crossmediaal kunt inzetten en online extra bereik scoren. Waarom zou je interessante verhalen in een gedrukt jaarverslag…
Oxurion Perspectives Magazine
Wist u dat 1 op de 3 mensen met diabetes ook zware oogproblemen krijgt? Voor hen onderzoekt Oxurion nieuwe behandelingen. Cantilis laat hierover artsen, onderzoekers én patiëntenorganisaties aan het woord…
Creatief met glasvezel voor Fluvius
Fluvius (de fusie tussen Eandis en Infrax) zorgt ervoor dat gas en elektriciteit vlot tot in onze woning geraken. Waarom zou hetzelfde niet mogelijk zijn voor snel en betrouwbaar internet via…
Rebranding van ThromboGenics naar Oxurion
ThromboGenics is een Belgisch biofarmaceutisch bedrijf dat, omwille van een shift in specialisatie, een vernieuwde strategie volgt. Nadat de focus de voorbije jaren op diabetische oogziekten kwam te liggen, veranderde…
Nieuwe fusiehaven versterkt uitstraling met content als drijvende kracht
Fusiehaven North Sea Port (60 km havengebied van het Nederlandse Vlissingen tot Gent in België) is ambitieus. Met een top-10-positie onder de Europese zeehavens mag dat ook wel. Daarom werd…
Meer steun voor het goede doel dankzij storytelling
In 2013 schonk de helft van de Belgen aan een goed doel. In 2016 was dat al opgelopen tot twee derden. De belangrijkste motivatie om een goed doel te steunen…
Persrelaties voor Amundi
Cantilis verzorgt de persrelaties voor de Franse vermogensbeheerder Amundi binnen België en Luxemburg. Sinds 2010 bouwden we voor hen een goede relatie op met tal van financiële journalisten. Gezien de…
Move On! Magazine voor VIGO
Voor VIGO, Europees marktleider in technische orthopedie, introduceerde Cantilis het Move On! Magazine, dat unieke verhalen uit de VIGO community brengt. Mensen vooruit helpen in het leven, letterlijk en figuurlijk:…
De woonwens van de Vlaming
Lancering en branding van Modus7 Groep Huyzentruyt vroeg zich af hoe ze hun pilootproject Modus 7 in de kijker konden plaatsen en lokale besturen overtuigen dat vooroordelen over compact wonen…
Aliaxis verovert India
2018 was een topjaar voor het Belgische miljardenbedrijf Aliaxis. Met de grootste overname uit zijn 15-jarige geschiedenis veroverde de producent van plastic buizensystemen de Indiase bouwmarkt. Cantilis trok samen met…
Digitale transformatie in video en blog
Om nieuwe partners voor Microsoft te werven, verzamelde Cantilis content voor een inspirerende blogpost in woord en beeld. Tijdens een partnerevent plaatsten we de bestaande partners van Microsoft voor de…
Vers verpakte recepten voor ondernemend Vlaanderen
Niemand beweert dat een jaarverslag geen sappige lectuur kan opleveren. We trokken onze stoute schoenen aan en toverden het activiteitenverslag van durkfkapitaalverstrekker ARKimedes om in een culinair magazine. Een hele…
Jan De Nul magazine en blog
305 projecten. Verspreid over 5 werelddelen. Met meer dan 7.000 medewerkers. Waar moet je dan in ‘s hemelsnaam beginnen om een wervend verhaal te brengen over jezelf? Uit onze intakegesprekken…
Actief contentbeleid voor online communicatie
Radiorg is de Belgische koepelvereniging voor mensen met een zeldzame ziekte. De organisatie is de spreekbuis voor maar liefst 70 verenigingen van patiënten met zeldzame ziekten. Om iedereen te informeren,…
Beursgang van Gimv-dochter
Voor de beursgang van nieuwe dochter TINC kreeg Cantilis van Gimv zowel strategische als praktische vragen voorgeschoteld. We vertrokken van een wit blad, en evolueerden samen met de oprichters van…