Aliaxis zet de hoogtepunten van het jaar online

Bij Cantilis geloven we in content als drijfveer, in de wetenschap dat je boeiende content crossmediaal kunt inzetten en online extra bereik scoren. Waarom zou je interessante verhalen in een gedrukt jaarverslag niet via het www uitspelen?

Altijd beschikbaar

Ook Aliaxis wilde maximaal rendement halen uit de reportages, cijfers en grafieken die het samen met Cantilis verzamelde voor zijn jaarverslag. Als internationaal bedrijf met vestigingen in zowat alle continenten – dus potentiële klanten over de hele wereld – wilde het zijn overtuigende verhalen voor iedereen beschikbaar maken. Vandaar het plan om een volwaardige online versie te creëren.

Stand alone of geïntegreerd?

Opties werden verkend, voor en tegen afgewogen. Uiteindelijk viel de keuze op een “verzamelpagina”, een landingspagina waar de elementen van het jaarverslag bijeengebracht zijn binnen de corporate website. Met een directe link voor wie via Google de specifieke invalshoek “rapportering” zoekt. De look and feel van het jaarverslag werden behouden zodat de gedrukte en online versies gelinkt bleven. Met de huisstijl als gemeenschappelijke basis was er geen risico op een stijlbreuk met de rest van de site. Een selectie van interviews, cijfers en onderwerpen werden herschreven voor web.

Een prachtig voorbeeld van hoe een gedrukt jaarverslag en online variant perfect naast elkaar kunnen bestaan.

👉 Neem contact op met Sybil Van Torre en ontdek wat Cantilis voor jouw bedrijf kan betekenen.

Vorige
Vorige

North Sea Port - Campagne ‘Doorwerkers’

Volgende
Volgende

Fluvius - Event, communicatieplan & PR