Beursgang van Gimv-dochter

Voor de beursgang van nieuwe dochter TINC kreeg Cantilis van Gimv zowel strategische als praktische vragen voorgeschoteld. We vertrokken van een wit blad, en evolueerden samen met de oprichters van TINC naar een sterk nieuw merk.

Gimv- en Belfius-dochter DG Infra vroeg Cantilis om een nieuw op te richten dochtermaatschappij naar de beurs te helpen brengen. Via inhoudelijke analyses zetten we eerst de vraag op scherp, waarna we de naam- en merkcreatie konden starten. Daarbij keken we ook naar de ruimere merkenarchitectuur, aangezien we tegelijk instonden voor de rebranding van moedermaatschappij DG Infra tot TDP. Na een traject in verschillende stappen kreeg de toekomstige beursgenoteerde organisatie de naam TINC – kort voor “The INfrastructure Company” – een verwijzing naar haar bestaansreden.

De volgende stap was de creatie van de nodige communicatiemiddelen om TINC als sterk merk te positioneren én de toekomstige investeerders te informeren en voor de nieuwe organisatie warm te maken. Van merknaam tot website, van advertenties tot prospectus… een mooie uitdaging en een resultaat waar we bijzonder trots op zijn.

👉 Neem contact op met Sybil Van Torre en ontdek wat Cantilis voor jouw bedrijf kan betekenen.

Vorige
Vorige

Jan De Nul - Communicatiestrategie & jaarverslag

Volgende
Volgende

BRIXadvice - Rebranding