Jan De Nul magazine en blog

305 projecten. Verspreid over 5 werelddelen. Met meer dan 7.000 medewerkers. Waar moet je dan in ‘s hemelsnaam beginnen om een wervend verhaal te brengen over jezelf?

Uit onze intakegesprekken bleek meteen: Jan De Nul is overal. En kan een ongelooflijke track record voorleggen. Niet alleen voor baggerwerken, maar ook voor civiele bouwwerken, sluizen, kaaien en pieren, scholen en rusthuizen en gesaneerde terreinen. Wat overal doorheen sijpelde en het meest indruk op ons maakte, waren de visie, de drive, het doorzettingsvermogen en het geloof in eigen kunnen. Maar dat vonden we nauwelijks terug in de bestaande publicaties.

In plaats van volledigheid na te streven, adviseerden we om thematisch te werken. Uit de ruim 300 werven selecteren we voor elke editie zes sterprojecten. We togen aan de slag en praatten met enkele tientallen medewerkers aan wal en op zee, met de verantwoordelijke voor een sluizencomplex, een betoncentrale, een atelier, financiering,… Na ettelijke interviews wisten we van alles over permafrost, steengroeves in Ghana, slikken en schorren in Oost-Engeland, het leven in Panama City. We regen de verhalen aaneen tot spraakmakende business cases en combineerden dit met een eigentijds grafisch ontwerp.

Onder onze impuls kwam er ook een blog met ingekorte verhalen, veel beeldmateriaal, video en interactieve kaarten. De website laat toe om het hele jaar door content toe te voegen. En via deze weg is alle informatie vanaf nu altijd en overal toegankelijk. Dat leek ons een must voor een bedrijf dat over de hele wereld aan de slag is.

👉 Neem contact op met Sybil Van Torre en ontdek wat Cantilis voor jouw bedrijf kan betekenen.

Vorige
Vorige

Modus7 - Event, communicatieplan & PR

Volgende
Volgende

TINC - Communicatieplan beursgang