Van nieuwe wind tot frisse rebranding

BRIXadvice is een gevestigde waarde in de logistieke sector. Toen CEO Louis Verheyen het roer van het adviesbureau overnam, kwam hij bij Cantilis aankloppen met de vraag naar een rebranding om het bedrijf een nieuwe smoel aan te meten.

Na een intakegesprek en een vergelijkende studie begon ons creatief team aan het nieuwe logo. Dat zou even jong en dynamisch worden als het bedrijf sinds de overname. Een longlist vol varianten werd een shortlist, en een laatste selectieronde legde het nieuwe logo vast.

En een nieuw logo schreeuwt om nieuwe naamkaartjes, e-mailhandtekeningen en masterslides, of niet soms? Ook profielfoto’s, videocallachtergrond en banners zorgen voortaan voor een goede eerste indruk van het bedrijf, ongeacht via welk contactpunt BRIXadvice je professionele pad kruist.

Het resultaat van onze rebranding? Een nieuwe huisstijl die met trots toegepast kan worden op verschillende communicatiemiddelen!

👉 Neem contact op met Sybil Van Torre en ontdek wat Cantilis voor jouw bedrijf kan betekenen.

Vorige
Vorige

TINC - Communicatieplan beursgang

Volgende
Volgende

Wilink - Storytelling, sociale media & PR