Communicatie over financiële dienstverlening op mensenmaat

Onafhankelijk verzekeringsmakelaar Wilink verleent financiële diensten aan meer dan 100.000 klanten. Een divers publiek, dat ook op communicatievlak vraagt om een aanpak op maat. Een boekhouder weet namelijk perfect waarvoor de letterwoorden VAPZ en IPT staan, terwijl de pas afgestudeerde twintiger misschien al gaat steigeren bij het woordje BTW. Een post op sociale media, een behapbare nieuwsbrief of een longread voor LinkedIn? Wij kruipen telkens met veel goesting in onze pen.

Sommige thema’s krijg je immers niet uitgelegd in 280 tekens. Daarom zet Cantilis iedere maand z’n tanden in een nieuw onderwerp: van pensioenen en verzekeringen voor zelfstandigen tot inflatie en cybersecurity. Het resultaat van onze interviews met experts gieten we, speciaal voor de professionals die Wilink volgen, in boeiende longreads op LinkedIn.

Maar Wilink is van vele markten thuis, en zeker van de vastgoedmarkt. Daarom sloeg het bedrijf de handen in elkaar met Immovlan om een maandelijkse nieuwsbrief uit te sturen. Ook die nieuwsbrief nemen we hier bij Cantilis voor onze rekening, om zowel Nederlands- als Franstalige lezers op de hoogte te houden van nieuwtjes, wetten en trends in de Belgische immo.

Uiteraard wil een bedrijf dat zowel particulieren als ondernemingen aanspreekt, ook scoren op sociale media zoals Facebook, LinkedIn en Instagram. Daarom gaat Cantilis met de content van Wilink aan de slag om die van herkenbare visuals en vlotte vertalingen te voorzien. En dankzij de taalvaardigheden die we in huis hebben, komen daar zelfs geen vertaalmachines aan te pas!

👉 Neem contact op met partner Sybil Van Torre en ontdek wat Cantilis voor jouw bedrijf kan betekenen.

Vorige
Vorige

BRIXadvice - Rebranding

Volgende
Volgende

VLIZ - Website