fbpx

Vigo, van website tot magazine

Vigo Ortho is Europees marktleider in technische orthopedie. Het Belgische bedrijf kende de afgelopen jaren een exponentiële groei in binnen- en buitenland en schakelde Cantilis in om de marketing en communicatie in goede banen te leiden.

Na een reeks intakegesprekken met het management – CEO, commercieel directeur, product managers – ontwikkelde Cantilis de te volgen marketing & communicatiestrategie.

Eerst en vooral concentreerden we ons op de corporate identity. Het alleenstaande logo werd verder uitgebouwd naar een volledige huisstijl met tal van toepassingen. Cantilis schonk daarbij ook aandacht aan de definitie van de corporate values en bijhorende beelden.

Klant: Vigo
Datum: 2014-2015

Ondertussen creëerden we een volledig nieuwe website bestemd voor patiënten, artsen en therapeuten, maar ook voor topsporters die regelmatig een beroep op Vigo doen. Om de grote hoeveelheid aan informatie overzichtelijk weer te geven, ontwikkelde Cantilis een aantrekkelijk maar helder concept. Deze corporate website heeft ondertussen het gezelschap gekregen van een website voor het productsegment Mobility.

In print zijn we gestart met Move ON !, zowel in de vorm van een krant als van een magazine. Dankzij een doordachte keuze van de inhoud, krijgen de lezers het volledige aanbod van producten en diensten te zien. Het magazine Move On! wordt gepubliceerd in het Nederlands en in het Frans en biedt zonder meer boeiend leesmateriaal voor een zeer divers publiek. Cantilis stuurt een redactieteam aan, gaat zelf op pad voor interviews, schrijft de content van de publicatie bijeen en staat in voor de layout. De Move ON!-krant wordt ook verspreid op vakbeurzen.