fbpx

Licht verteerbaar en lang houdbaar

Toen Greenyard Foods het licht zag, wilde het nieuwe bedrijf zich met een aantrekkelijk jaarverslag aan zowel aandeelhouders als commerciële relaties in binnen- en buitenland voorstellen. Een uitdagende dubbelopdracht waar Cantilis maar al te graag op in ging. Met een stevig en ambitieus inhoudelijk concept gingen we aan de slag. De basis werd gelegd met een reeks interviews met het vijfkoppige management en de voorzitter. Van daaruit schreven we alle teksten. In 2015 lanceerden we een tweede editie.

Naast cijfers en teksten bieden de verslagen op verschillende plaatsen visuele overzichten, zoals een illustratieve infografiek van bijna 1 meter l die de volledige productieketen weergeeft, fotospreads met de gevarieerde productportfolio en een tijdlijn met de belangrijkste gebeurtenissen van het jaar.

De rode draad doorheen het eerste verslag kwam voort uit het gloednieuwe missiestatement van het bedrijf, waaruit we vijf kernwaarden haalden die elk veelvuldig in het verslag aan bod kwamen. In de tweede editie verlegden we de focus naar de actualiteit en de efficiënte werking van het bedrijf. Over de edities heen rijgen illustraties en kleurrijke foto’s van de verschillende producten de artikels en teksten smakelijk aan elkaar.

Digitaal doorbladeren kan hier.

Klant: Greenyard Foods
Datum: 2014-2015