Al meer dan vijf jaar is Cantilis trouwe communicatiepartner van biotechbedrijf Oxurion. Een originele en betekenisvolle aanpak van het jaarverslag (‘creative reporting’), is daarbij een vast onderdeel. Voor 2020 kozen we samen met Oxurion voor een geïntegreerd jaarverslag.
Om zowel particuliere beleggers, potentiële partners en investeerders als startende werknemers een brede inkijk te geven in de cijfers én evoluties van het biotechbedrijf, koos Oxurion voor een jaarverslag in één volume. De hoogtepunten van het afgelopen jaar vloeien daarbij naadloos over in heldere financiële informatie voor beleggers.

Het creatief concept verwijst naar moleculestructuren, connectie en vooruitgang. Het werd ook gebruikt als rode draad die het rapport aaneen rijgt. Voor een sprekende cover die duidelijk in het oog springt (pun intended), toverde onze art director een knappe illustratie uit haar hoed.
Voor Oxurion nam Cantilis ook al de rebranding op zich en maakten we het magazine en de blog Perspectives.
Bekijk het geïntegreerd jaarverslag hier: