Cantilis en Mandelbrot bundelen de krachten.
Mandelbrot is de nieuwe holding boven digitaal bureau Wijs. Het is een netwerk van complementaire marketing-, communicatie- en technologiebureaus. Het werd opgericht door Bart De Waele van digitaal bureau Wijs en zijn partners Dirk Sabbe en Ilse Jansoone. Het verenigt onafhankelijke bureaus (naast Cantilis AGConsult, Pavlov, Publilab, Strak, Talking Heads, Wijs en WYZ) die samen totaaloplossingen bieden voor communicatie en marketing.
Cantilis neemt binnen het Mandelbrotnetwerk de rol van content marketing- en PR-specialist op. In de voorbije jaren zijn wij uitgegroeid tot een contentmarketing-bureau met brede, geïntegreerde diensten. Wij zijn sterk in storytelling, corporate communicatie en PR. Onze focus ligt op inhoud, informatiegedreven design en communicatiestrategie.
Mandelbrot, waar Cantilis vanaf vandaag deel van uitmaakt, is ideaal om onze favoriete aanpak te realiseren. Wij willen via een brede mix van owned en earned media bijdragen tot een sterker merkimago en betere business voor onze klanten. Cantilis zoekt, schrijft, creëert inhoud en brengt die via sterk design en een mix van media over. Om de strategieën die we daarrond ontwikkelen tot in de puntjes uit te voeren zijn heel wat onderliggende competenties nodig. Die vinden we nu bij onze nieuwe Mandelbrot-partners.
De kern: inhoudelijk gedreven communicatie.
Sterke boodschappen en verhalen vormen de meest overtuigende vorm van argumentatie in een tijd van information overload. Consumenten en klanten laten klassieke reclamevormen vaker links liggen. Zij zoeken organisaties en merken op die relevante informatie bieden, transparant tonen hoe zij het verschil maken, en authenticiteit uitstralen.