Bij Cantilis weten we: content is king!
We leven in een beeldcultuur, zeg je? Ja… Maar als achter elk beeld een boodschap zit en achter elke boodschap een idee, maak je je doelgroep écht warm voor wat je te bieden hebt.
In tijden van information overload helpen wij organisaties en merken om overtuigende, krachtige verhalen te creëren. Visueel vertaalde, aantrekkelijke inhoud die enthousiaste volgers bijeenbrengt en blijft boeien…

Een eigentijdse marketing- en communicatieaanpak plaatst content centraal. We hebben allemaal last van information overload, dus ook uw doelpubliek. Wie slim is, maakt zijn verhalen zo boeiend dat ze desondanks gelezen worden. Want een goed verhaal beklijft. Juist in tijden van snelle beelden en 5-seconden-soundbytes verlangt iedereen naar diepgang en authenticiteit. Bij Cantilis verstaan we de kunst om uw verhaal te vertellen, zo vaak als mogelijk, aangepast aan publiek en context. In het lang als het kan (in uw magazine?), maar evengoed in de 140 tekens die Twitter toelaat.

Een goede voorbereiding is het halve werk… Door met klanten als u van gedachten te wisselen en geen enkele vraag uit de weg te gaan, verwerven wij een diepgaand inzicht in uw sector, bedrijf, doelstellingen en waarden. Daarom kunnen we als strategische partner en klankbord bijdragen aan uw marketing- en communicatiestrategie.

Een hip logo combineren met enkele kleuren volstaat niet meer om een bedrijf van de juiste uitstraling te voorzien. Wij bedenken uw brand name of ontwerpen uw visual identity, en zien beide nog liefst als één geheel. Duidelijk maken waar u voor staat en welke toegevoegde waarde u voor uw klanten biedt, het blijft de kern van elke merkenstrategie.

Uw concurrent staat in de krant, u niet. Maar wil u in het nieuws komen, dan moeten de journalisten u wel kennen. En u zal pas hun aandacht kunnen trekken, als u iets interessants te vertellen heeft… Cantilis kent het Belgische medialandschap door en door en telt zelf meerdere ex-journalisten in eigen rangen. Het eindigt niet met persberichten of opiniestukken schrijven. Want ook als er ‘niets te melden’ is, weten wij raad… En in de hoop dat het nooit zover komt: ook in geval van een crisis zijn wij beschikbaar om u in alle kalmte doorheen woelige periodes te loodsen.

De eerste kennismaking met uw bedrijf vindt vandaag bijna altijd plaats via uw website, ezine, Facebookpagina, Twitterfeed en noem maar op… In het areaal van communicatietools waarop u zich moet concentreren, is online exponentieel in belang toegenomen de voorbije 20 jaar. Ook Search Engine Optimisation (SEO) en social media zijn daarin belangrijk.
Cantilis is hier op zijn best met een combinatie van design en content. Wie ons vraagt zijn merk te definiëren of zijn organisatie van een nieuw design te voorzien, vraagt bijna automatisch om een nieuwe website. Als crossmediaal-multichannel-360°-bureau maken wij hoe dan ook niet langer onderscheid tussen online en offline… Uw stijl trekken we door van brochure tot site, en de inhoud die we schrijven publiceren we zowel in uw blog en ezine als op uw social media pagina’s. Alle middelen zijn goed om uw boodschap bij de juiste ontvanger te krijgen!

Net zoals de bouwsector meer is dan mannen met helmen, zo is een jaarverslag meer dan een cijferboek. En gaat een MVO-verslag verder dan de GRI-richtlijnen. Een goed verslag informeert en charmeert aandeelhouders en investeerders net als medewerkers of klanten. Cantilis zet in op creatieve publicaties, kiest voor afwijkende vormen en minder alledaagse concepten. Waardoor uw bedrijf eruit springt. En dan samen met ons misschien zelfs een award in de wacht sleept.