Ter Beke Jaaroverzicht

Nadat we in 2016 het jaarverslag een eerste keer onder handen hadden genomen, was het dit jaar tijd voor ‘the next level’. Dit keer gingen de klassieke hoofdstukken helemaal op de schop en eisten de medewerkers de hoofdrol op.

In deze tweede editie gooiden we de rapporterende stijl overboord. Cantilis interviewde dit jaar niet alleen de CEO,  maar iedereen die binnen het bedrijf een sleutelpositie inneemt. We peilden naar hun belangrijkste realisaties, hun manier van werken, toekomstvisie, dromen en ambities. De verhalen achter halal lasagne, interne opleidingstrajecten en het gevecht tegen de roze zee van charcuterie leverden boeiende lectuur op.

Uiteraard zagen we erop toe dat via deze een-op-een gesprekken alle onderwerpen zoals innovatie, logistiek, aankoop, sales, opportuniteiten, human resources,… behandeld werden. En omdat content veel meer is dan puur tekst, zonden we onze fotograaf uit om iedereen te portretteren in zijn eigen habitat.

Klant: Ter Beke
Datum: voorjaar 2017