Een team van specialisten

Wilt u meer mensen bereiken en met hen een boeiende conversatie uitbouwen? Meer bekendheid voor uw organisatie of merk? Het grote publiek sensibiliseren of uw reputatie versterken? Dan bent u bij Cantilis aan het juiste adres. Ons team van contentspecialisten staat voor u klaar!

Cantilis is in 2004 als PR- en corporate communicatiebureau opgericht door Sybil Van Torre en Kurt Vincent. Zij leiden vandaag nog steeds het bureau.

In de voorbije jaren is Cantilis uitgegroeid tot een full service content marketing bureau. Wij zijn sterk in storytelling, corporate communicatie en PR. Inhoud, informatiedesign en communicatiestrategie behoren tot onze kerncompetenties. Vanuit onze inzichten en ervaring dragen wij via een brede mix van owned en earned media bij tot een sterker merkimago en betere business voor organisaties en merken uit de meest diverse sectoren.

Cantilis is lid van het Mandelbrotnetwerk.

Bij Cantilis weten we hoe belangrijk het is om in te zetten op inhoud. We leven in een beeldcultuur, zegt u? Ja, maar pas als achter elk beeld een boodschap zit en achter elke boodschap een idee, maak je je doelgroep echt warm maken voor wat je te bieden hebt.

Onze inzichten hierrond zijn uit ervaring gegroeid. In onze beginjaren legden wij ons sterk toe op public relations. We zochten dus sterke verhalen en invalshoeken die ‘press proof’ waren, want om de aandacht van de pers te verdienen heb je de strafste vorm van content nodig. Die expertise blijft tot op vandaag een bron van inspiratie voor ons, ook al zijn we intussen uitgegroeid tot een full service content driven communicatiebureau. Want vandaag in tijden van information overload gedraagt iedereen zich als die journalist met een overvolle mailbox. Daarom helpen wij organisaties en merken om een overtuigende argumentatie te creëren. Wij helpen hen om relevante inhoud te verzamelen en over te brengen. Waar ben je sterk in? Hoe maakt jouw product of dienst het verschil voor jouw klanten? En hoe kun je dat op boeiende wijze laten zien, en je publiek aan jou binden?

Schema: Een mix van soorten inhoud houdt de aandacht gaande

Onze consultants en copywriters bekijken met u niet alleen welk soort inhoud aangewezen is, maar hebben ook oog voor tactische vraagstukken. Welke mix kanalen en tools zet je best in om je  boodschap te verspreiden? Kunnen we die boodschap nog meer kracht meegeven door overtuigende vormgeving?

Schema: Welke inhoud overtuigt welke klant in welk stadium van overtuiging?

Of we uw key messages uitdragen via uw website, een blog of brochure, een magazine of verslag, via video, social media of via de pers wordt bepaald door heel wat factoren. Wij geloven in een mix van media. Maar de sleutel tot succes blijft dezelfde: goede inhoud capteren binnen en buiten uw organisatie, en die inzetten in een volgehouden strategie op maat van uw doelgroepen en doelstellingen.

Wil u van gedachten wisselen over uw content strategie? Bent u benieuwd hoe Cantilis design inzet om de impact van uw boodschap te versterken, en uw uitstraling te vergroten? En hoe wij u van strategie tot uitvoering kunnen helpen, alleen of samen met onze netwerkpartners? Neem dan contact met Sybil Van Torre of Kurt Vincent. Zij hebben het antwoord op uw vragen!